Jak wszystko się zaczęło
Jako stali klienci lubelskich restauracji, wielokrotnie byliśmy świadkami frustrujących sytuacji. Dzwonimy do ulubionej restauracji, żeby zarezerwować stolik - linia zajęta. Próbujemy ponownie - nikt nie odbiera, bo kelnerzy są zajęci obsługą gości. W końcu rezygnujemy i idziemy do konkurencji.
Restauratorzy tracili klientów nie przez złą kuchnę czy obsługę, ale przez brak dostępności w momencie, gdy klient chciał dokonać rezerwacji.
Problem pokolenia Z
Zauważyliśmy też, że nasi młodsi znajomi - przedstawiciele pokolenia Z - w ogóle unikają dzwonienia do restauracji. Wolą zamówić jedzenie przez aplikację niż zadzwonić i porozmawiać z człowiekiem. To nie jest kwestia lenistwa - to po prostu inna kultura komunikacji.
Rozwiązanie z Lublina
Jako zespół programistów i specjalistów IT postanowiliśmy wykorzystać nasze umiejętności, żeby pomóc lokalnym restauratorom. Zaczęliśmy od małych projektów dla znajomych restauratorów, a dziś oferujemy kompleksowe rozwiązania dla całej Polski.